Tuesday, April 27, 2010

J.Co donut

salah satu donut yg masuk ke perut..
pic from internet.


Dari minggu lepas asik terbayang wajah sang donut yg lembut dan gebu. Antara Big Apple dan J.CO...dua2 saya suka. Dua2 telah menambat hatiku kerana saya peminat donut (kecuali donut kak uda.....(syyhhhh...jgn bagitau kak uda..).

Untuk melepaskan halwa nafsuku yg membuak2 teringin sgt nak makan donut, maka akhirnya dapat juga lepaskan gian kat Pavillion tadi. Alhamdulillah....2 biji donut telah selamat masuk ke dalam perutku. Erkkkk...kenyang. Sebelum tu saya dah bedal laksa Johor, tapi sayang laksa tu masin......darah tinggi aku lepas ni.

Lepas ni apa benda plak yg saya mengidam.....mcm2 aku ni..mengalahkan pompuan mengandung 7 bulan...wahahaha...

5 comments:

Ella said...

J-Co donut mmg sedap..tp rosaklah diet kalau selalu bedal. hehe
aku leh makan 1 pc je at 1 time.

pasni mengidam apa plak lg Julie?

mrs.ecam said...

hamboi smpi pavilion ko crik donut ek...weh donut mhl ko bndingkn ngan donat k.uda mne adil dowh...hihihi...ni lom peknen nih...kang dh peknen x tau la pe yg ko ngidamkn julie oi...hekhek

j.u.l.i.e said...

k.ila: kita skali bedal at least 2-3 ketol bru puas...hahaha...pastu menyesal...hikhikhik, pasni blom dikenal pasti ngidam apa..mntk2 ngidam sayur...kurus sket...hikhik

rozi: ye...sggup aku ajak k.ila ngn k.su gi pavilion,xde la jauh pon...sama je mcm nk gi klcc...

blurr33 said...

siot jek.. makan donut tak bawak balik sedekah kat opis..
patut la semalam petang bau donut je kat dept.. kikikikikh

j.u.l.i.e said...

kam: aku kedekut,xmo sedekah...lagi2 kat ko!...rugi2...hikhik