Monday, April 5, 2010

tag from rozi


Tag dari rozi@doralin. Boleh juga buat hilang ngantuk.

1. Siapakah anda di rumah.
- Rumah mana? kalau umah kat kg saya anak sulong kpd Pn.Farizah & En.Ahmad. Kalau umah subang jaya, saya salah sorg dari penghuni umah tu lah.

2. Siapakah diri anda di smping rakan?
- Saya rakan yg tak byk cakap.

3. Lima benda yg anda idamkn tapi msih blom tercapai.
- Banyak la, malu nak list kat sini.

4. Siapakah nama pasangan anda.
- Hahaha...nak kena bagitau ke..

5. Citekn 5 perkara yg anda paling suka tentang pasangan anda.
- Only 1 thing, dia penyabar. Terima kasih.

6. Bile tarikh anda kapel.
- Lupa. Penting ke?. Kalau tarikh nikah ke kawen ke ok gak.

7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda.
- Accident in 2008. Kaki saya lebam (nasib baik lebam aje), depan kete remuk teruk. Sedih tgk kete masa tu. Tapi alhamdulillah kami selamat.

8. Lagu tema cinta anda.
- Takde lagu2 tema pon.

9. Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda.
- Tolong susutkan sket lemak di perut.

10. Tag sepuluh rakan yg lain.
- Kepada semua yg baca blog ni...sila la buat. Tak larat dah jari ni nak menaip. Ngantuk, betul...ngantuk.

2 comments:

mrs.ecam said...

weh julie jgn publish nme aku.........heeeeeeeee...keh3

j.u.l.i.e said...

rozi: aku nk bagi ko glamer...hikhikhik...apa salahnye...