Thursday, June 3, 2010

kelakar

Saya rasa kelakar. Ada orang tanya saya soalan pasal cinta.

Soalannya begini:
Girlfriend lama saya datang balik. Tapi sekarang saya dah ada someone, dah berkawan dgn dia 2 tahun. Girlfriend yg sekarang ni pulak mcm tak hiraukan saya. Dia sibuk dgn kerja, selalu outstation. Jarang call. Jarang sms. Saya ada bertanya pada dia, tapi dia kata dia ingin bersendirian buat masa ni. Patut ke saya kembali pada girlfriend lama?

Tak pasal2 aku jadi psikologi hari ni.

Saya melabelkannya sebagai kelakar bukan bermaksud saya gelakkan dia. Tapi saya rasa kelakar sebab saya jadi tukang bagi nasihat pasal masalah cinta.

Hahahahaha..(aku gelakkan diriku sendiri).

6 comments:

en_me said...

guru chenta tewww.. ekeke

mrs.ecam said...

dh tu pe nasihat ko kt die??? nk tau gak nih...hekhek

j.u.l.i.e said...

en me: xde tokoh lgsung nk jdi penasihat bab2 cinta ni..

rozi: malu la aku nk tulis apa yg aku ckp kt dia...,mcm bgus je aku memberi nasihat...wakakakaka...mcm la aku ni terer sgt bab2 tu..

blurr33 said...

wah.. dr love...

irfanvsirhas said...

doktor pakar cinta...huhuhuhuwaaawahahaaa
ok la julie ade org mintak nasihat..ko nasihat kan ajer dia....ehehehe..bagi dia sihat cket...

j.u.l.i.e said...

kam: kalo ko ada mslh cinta ngn awin jgn segan silu jmpa aku...

kak su: tu la...org yg ada mslh cinta ni mesti otak dia kabur je...jadi tolong je la...dpt pahala kan? hehehehehe...