Sunday, November 7, 2010

mendung tak beerti hujan

Lagu ni sedih, tapi bila aku tengok muka Deddy Dores terus aku tergelak...ekeke

zaman-zaman rambut kembang...




Masa lalu hitam
Didalam hidupku
Dapatkah ku jadikan putih
Kegagalan cintaku
Juga keyakinan
Tergoyah oleh keadaan

Miskin jiwa dan ragaku
Bagai hidup di padang yang tandus
Begitu beratnya beban yang ada dijalan hidupku
O....

Bila kau percaya
Bahawa hari-hari
Selalu berganti
Akan selamanya
Awan-awan hitam
Menghantui hidupmu

Mendung tak bererti hujan
Yakinlah itu satu cobaan
Masih ada waktu dan kesempatan
Untuk meraih cita

Aku ingin...
Mencari ketenangan diri
Agar hidup ini
Bukanlah sekadar mimpi Ho..Ho..

Aku ingin O...
Kau tahu isi hatiku
Cintaku padamu
Kasihku padamu
Putih tak ternoda
Untuk dirimu
Hanya untukmu

Mendung tak bererti hujan
Yakinlah itu satu cobaan
Masih ada waktu dan kesempatan
Untuk meraih cita

Aku ingin...
Mencari ketenangan diri
Agar hidup ini
Bukanlah sekadar mimpi Ho..Ho..

Aku ingin O...
Kau tahu isi hatiku
Cintaku padamu
Kasihku padamu
Putih tak ternoda
Untuk dirimu
Hanya untukmu

3 comments:

blurr33 said...

teringat plak aku kat pak dedy kurniawan..

cipang said...

zaman dulu orang sihat2, rambut kembang2, zaman sekarang dah banyak botak,,,,,

j.u.l.i.e said...

blurr33: aku teringat kt puff daddy..hahaha

cipang: skg org byk mkn ajinomoto, sbb tu rmbut gugur..apa lg, pegi la ke yunam hair care...hehe