Saturday, January 1, 2011

the new book of 2011 has started now

My first entry for 2011.

I have taken this picture from my bedroom window

New year means new life, new resolution, new mode, new agenda and new age.....opppsss!

Bermula lah alkisah tahun 2011 tiba, tahun 2010 pergi. Pada saya yang berubah hanya lah nombor, rutin harian saya sama saja. Mungkin akan ada perubahan la agaknya, cuma tak tahu perubahan yang mcm mana. Saya tidak ada azam baru. Seperti tahun-tahun lepas, saya tak pernah menanam azam atau cita-cita untuk tahun baru. Kenapa? sebab selalunya azam yang saya buat itu hanya lah cerita dongeng semata-mata. Punya lah beria-ria mencipta azam konon macam best je bunyinya, padahal hampeh. Hahaha.

Tapi itu bukan bermakna saya tidak merancang tentang kehidupan dan kerjaya. Pada saya untuk berazam ini tak perlu tunggu tahun baru, bila-bila masa pun boleh.

Apa pun 2010 banyak meninggalkan kenangan dengan seribu erti.

4 comments:

cipang said...

buatla azam buat kek,,,,,supaya teman boleh tumpang sekaki,,hehehe

j.u.l.i.e said...

cipang: hahaha...gud idea,akan difikirkan...

gerbera said...

Dari rumah aku cuma dengar bunyi bunga api dari kejauhan. Tak nampak ape pun.

Selamat Tahun Baru Julie.

j.u.l.i.e said...

miza: berdentum dentam mlm semlm bunyi bunga api,aku smbut dari dlm bilik aje..hehe..,slmt tahun baru utk ko juga,semoga apa yg ko impikan akan tercapai tahun ni...chaiyyokkk.