Wednesday, August 24, 2011

wordless wednesday - masuk bakul angkat sendiri



6 comments:

CiKPuaNLawA said...

suwit sangat....saya suka..suka..suka...

mrs.ecam said...

hahahahha
cam ank aku duk lam bkul...hikhik

CikNyz said...

Assalamualaikum..lama rasenyer CikNyz tak jenguk belog ni… maaf sbb CikNyz bz dgn kije ..dikesempatan ni CikNyz nak ucapkan

Selamat berpuasa & Selamat hari Raya
http://syazny7.blogspot.com/2011/08/selamat-hari-raya.html

ikuti jugak entry pasal Gunung kinabalu dari Part1-Part 4
http://syazny7.blogspot.com/2011/08/ciknyz-gunung-kinabalu.html

bain said...

Teman ingat anak buah teman sorg jd mangsa letak dlm bakul kain, rupernye deme pun kena gak.. mesti rasa ccooollll kan dpt masuk dlm bakul.. :)

en_me said...

gambar retro macam dah berpuloh kali kuar masuk washing machine.. ihiks

j.u.l.i.e said...

puan lawa: sy lg suka!

mrs ecam: a'ah..sbb tu aku gelak tgk gmba anak ko dlm bakul tuh..sama cam aku msa kecik..huhu

cikNyz: thanks ciknyz..sudi menjenguk blog sy...insyaAllah...sy singgah ke blog cikNyz pulak yer..congrats sbb dh berjaya menawan puncak kinabalu...!!

bain: mmg cool..best apa duk dlm bakul..pastu org snap2 gmbo..hihi...

en me: gmba ni dh trlampau lama sgt dlm album,tu yg jdi gitu...