Monday, July 9, 2012

tasek

Sementara menunggu detik pukul 1.30pm di petang Sabtu untuk buat scan 4D di Hospital Pusrawi, aku berjalan menuju ke Hulu Yam, tapi tak lah pegi air terjun.

Berhenti di atas bukit, ada tasik cantik.




Aku rasa macam nak bagi salah satu gambar tasik ni untuk TasekM. Dulu dia penah bagi aku gambar bunga, so ni aku bagi dia gambar tasik sempena nama dia pun tasek. Kihkihkihkih.

Tu pun kalo dia sudi...



4 comments:

CiKPuaNLawA said...

best ni.. tapi klu tanye tempat kat mana...kompom ko tak tau kansss...

j.u.l.i.e said...

puanlawa: mesti tau mcm mne nk gi hulu yam kan....jln yg bengkang bengkok tu, naik bukit turun bukit tu...nti akan nmpk tasik ni...benti je kat tepi atas bukit tu...ada tmpt parking tp x byk...jln tu nk gi genting pon boley...

tasekM said...

tq honey...


aku suka!

:)



.

j.u.l.i.e said...

tasek: hehe...ni je yg termampu aku bagi...