Tuesday, January 8, 2013

layang-layang terputus talinya


Ini bukan UFO....ini layang-layang. Orang dah tak main layang-layang waktu siang...orang main waktu malam pulak. Aku tak dapat la nak amek gambar sharp, dah la tak reti nak setting kamera, tangan pulak terketar-ketar ala-ala parkinson.

Dah nak setahun usia gambar ni. Lokasi di Skudai, JB, sehari sebelum aku berjimba-jimba di Singapore.

Ni dia layang-layang dah mendarat...susah jugak nak naikkan layang-layang nih, sebab berselirat dengan lampu, kalau takde skill tak boleh terbang la layang-layang tu.

Kreatif diaorang nih.


4 comments:

Wak Gelas™ said...

sohla orang tu buat tutorial camane nak naekkan layang2 tu jugakkk.. ahHKs

j.u.l.i.e said...

wak: kena praktikal terus wak...tutorial lambat

gadisBunga™ said...

dah lama saya mencari layang-layang ni, rupanya ada kat skudai je? kat mana lokasi? :D

j.u.l.i.e said...

gb: alamak...ni yg x reti nk jwb..geografi dlu fail...nti kita tnya en.hubby kt mne lokasinye...yg tau kt skudai...ntah ye kt skudai...tp ye kot kt skudai...