Friday, June 20, 2014

bot berhias

Bot berhias, Floria Putrajaya.
 



Ada 3 benda yang cantik dipandang dari jauh.

1. Bot berhias
2. Lukisan
3. Bulan



Pada 28 September 1997, aku pernah mencuba melukis potrait Siti Nurhaliza. Ohh, sangat lah kelakar. Tapi pada waktu itu kawan-kawan memuji lukisan aku, bila aku tengok balik lukisan potrait ini, nak gelak guling-guling rasanya.

Orang yang suka seni adalah orang yang berjiwa halus. Bukan aku yang kata, sapa ntah kata, aku lupa.


Orang yang suka seni adalah orang yang sensitif, ini aku yang kata.


 
 

6 comments:

Sal Bee Yah said...

oklah tu lukisan siti nurhaliza...kalau kuruskan sikit pipi tu jadi la..hehe

idzwa kamaruddin said...

cantik nyer!

Dr Singa said...

kihkihkihh...
guling ke kiri kanan jugak!!
umur berapa masa melukis tu dik?

tak aci minaci!!
bila pergi!!??

julie shahril said...

salbeeyah: tu lukisan zaman belom matang, masa tu rasa dah hebat sgt dpt lukis gamba mcm tu.

idzwa: apa yg cantik?bot ke lukisan? lukisan tu klakor.

kakizat: ahad malam lepas. lukis tu masa umur manis 17. siap bwk kat skolah tunjuk kat kawan, bangga.

♥ ROS ♥ said...

Ada bakat melukis.. Hhehhee.. Eh serius cntik la boat berhias tu.. :)

gerbera said...

Ada bakat ni, boleh diasah.