Friday, January 9, 2009

Start it again


My previous stories has been deleted. I would like to make a new layout and of course, new story. Oleh kerana ini adalah permulaan, saya belum ada sebarang idea untuk menulis. Saya menulis bukan untuk dibaca oleh orang lain (tapi orang lain boleh baca kalau mereka mahu). Saya menulis kerana saya ingin menulis, saya ingin menghuraikan apa yang saya rasa, yang tak mampu nak dihuraikan melalui percakapan.


** one of the children injured bcoz of the war **

Saya sedang membaca kisah pertempuran yang sedang bergolak di Semenanjung Gaza, Palestine dimana bedilan demi bedilan di lakukan oleh rejim yahudi. Hati saya tersentuh.Ramai rakyat palestine yg terdiri dari orang awam telah terkorban dan cedera. Ibu kehilangan anak, kakak kehilangan adik, suami kehilangan isteri dan begitu lah sebaliknya.Kalaulah saya ada satu kuasa, duit yg byk dan harta yg bertimbun, dah lama saya bantu mereka. Tapi saya tak boleh kerana saya tak mampu. Hanya doa dan harapan di hulurkan. Selamatkan lah rakyat Palestine!Amin..





No comments: