Saturday, January 10, 2009

Beautiful Friday

Friday is the last day for every week. I love friday. Tak tau la kenapa kalau hari jumaat saya suka buat keje main2 di pejabat, dan saya rasa semua org sama mcm saya. Waktu keje pun lebih pendek dan rehat yg pjg. Ohh..sungguh bahagia.

Hari ni cukup seminggu saya takde keje. Dan selama seminggu juga lah saya rasa waktu jam tu mcm lambat nak berlalu. Saya suka bekeje di sini, cuma ada sikit masalah teknikal yg membuatkan saya rasa seperti tak dihargai. Itu semua masalah management, susah nk huraikan. Bagi yg faham,faham lah. Tapi saya harap satu hari nanti management akan berubah.

I am craving of steak. Tak kisah la steak apa, lamb ke beef ke. Tapi mmg teringin dan dah lama mengidam. Kat mana ada steak yg enak?kalau makan tu mesti puas hati. Saya tak ambil kisah pasal harga asalkan rasanya sedap. Dan saya terfikir untuk makan di Bora Ombak, Ampang. Saya rasa tempat tu nice. Saya suka makan dan saya mmg seorang yg pemakan,cuma saya kena makan dalam kuantiti yg berpatutan.

Selasa lepas saya secara tak sengaja terjumpa kawan lama sekolah saya...Fazlina Abdullah@In. Oh God...I don't think KL is a big place. Selama ni kitaorg contact dalam friendster je, tapi sungguh tak sangka jumpa kt Kompleks Sukan, Ampang. Kebetulan hari tu saya ikut opismate main badminton (saya cuma teman tapi tak main pun). Tiba2 terserempak plak ngan minah ni...yang rasanya mcm penah tengok. It's you...In!


**Inilah In...sori,saya cilok gamba ni dari friendster dia**



2 comments:

Reds said...

Cam knal ker si In ni...hehe

J.U.L.I.E said...

sy selalu jmpa in kat ampg...time badminton...