Sunday, August 16, 2009

muhammad nur irhas


Hai...nama saya Muhammad Nur Irhas.
Umur saya baru 2 bulan.
Bimbing lah saya ke jalan yang lurus kerana saya masih baru di dunia ini...
Saya masih belum mengerti dan belum mengenali apa erti sebuah kehidupan..
Ada orang kata...dunia ini indah..
tapi ada orang lain kata dunia ini penuh dengan penipuan dan kejahatan..
Apa yang saya tahu...saya di kirimkan ke dunia ini untuk menjadi seorang khalifah yg bertanggungjawab untuk melaksanakan tugas-tugas yang telah di amanahkan...

***

Hehe...best tak ayat poyo ciptaan saya di atas? Baby comel ni anak Kak Su, one of my officemate. Comel kan...kalau lah saya dapat dukung dia...akan kugigit-gigit pipi gebu dia tu. Oleh kerana saya belum ada anak sendiri (macam mana nak ada anak, kawen pun belum..haha), jadi saya tepek la gambar anak orang lain. Err...Kak Su...saya ter'promote' anak Kak Su...hehe...you don't worry kan...hari tu dah cakap nak masukkan gambar Irhas dlm blog kita...tengkiuuuuu...

3 comments:

Ella said...

kalau tgk in real lg cute.
gemuk and tembam..
mata sepet!...
geram...

J.U.L.I.E said...

xde kesempatan lg nk tgk btol2 dpn mata...takut x leh kontrol tergigit pipi dia...hahaha

irfanvsirhas said...

AnAk Akuuuuuuuu....!!!!!!!!!!