Wednesday, September 9, 2009

234567

Saya follow satu blog kakak ni, Lemongrass . This is a nice blog where she always tell to the world about her daily routine activities at home. Actually saya suka tgk muka anak2 dia tu, comel sgt. Apa tak comelnya, mix kan, so mmg muka Pan Asian la. Then kakak Lemongrass ni buat satu contest utk all her blog readers, sapa pelawat blog dia yg ke-234567 akan dapat mystery gift. So berduyun-duyun la org duk tunggu dan tak henti2 refresh button semata-mata nak dapatkan the lucky number, and guess what, I am one of the reader yg ter'capture' number 234567 tu. Saya ingatkan saya lah yg paling bertuah sebab dapat jadi pengunjung blog dia yg ke-234567, rupa-rupanya ada berbelas lagi visitors yg dapat capture nombor tu. Hehehe...hairan mcm mana ramai plak org dpt nombor yg sama. Then, saya rasa mmg ada silap perhitungan la, agaknya komputer or network dah biul sebab ramai sgt org duk melawat blog dia semata-mata nak menang...ahaks! kelakar plak.

Btw, saya saja suka2 menyibukkan diri bagi meng'hot'kan lagi blog dia. Soal nak hadiah takde langsung dlm kepala ni, tapi saya agak excited juga bila dpt nombor 234567 tu walaupun bukan saya sorang yg dapat. Tak kisah lah, it's just for fun. Saja nak menghangatkan suasana..huhu.

Daripada blog kakak Lemongrass ni saya suka tgk dia capture gambar2 masakan dia, nampak menarik dan menggiurkan. Dan semestinya dia ni jenis pandai masak, so dapat lah juga sikit2 resepi yg best. Dan dari blog dia juga saya baru tahu apa itu Pavlova..huhu. Nampak mcm sedap, tgk cara dia buat mcm senang, tapi entah bilanya saya nak cuba buat. Saya ni rajin cari resepi tapi untuk membuatnya mungkin makan tahun kot.

Sebenarnya...dlm rumah ni tak cukup peralatan, tu yg malas nak masak benda yg pelik2. Tunggu lah kalau dah cukup peralatannya..akan ku cuba apa saja resepi yg ada...ahaks!

09-09-09...nice number for this year. Ingatkan nak kawen pada tarikh ni (poyonya aku...), tapi oleh kerana tak kawen2 juga, pospon thn depan la..10-10-10, unik jugak nombor tu kan? kalo tak kawen juga thn dpn, pospon lagi to the next-next year, 11-11-11...ok gak kan?hahahaha...penyudahnya...bila aku nak kawen? jawapannya...

Hanya Allah yg tahu...

Sebab kita ni hanya merancang...

No comments: