Monday, December 21, 2009

wedding Umi


Ye...ye..saya tau berat bdn dah naik dah. Musim cuti sekolah adalah musim org kawen. Musim org kawen maknanya musim makan banyak, kena plak masa pegi wedding Umi sabtu lepas diaorg masak style Jawa, sedap siottttt. Dari rumah saya dah berikhrar dlm hati..aku tak nak mkn byk..(konon), sebab saya jangkakan mesti diaorg masak nasi minyak. Dah bosan mkn nasi minyak. Tup2 bila sampai sana diaorg masak nasi berlauk (style jawa) dgn lauk pauk yg mmg la sgt sedap. Terus saya mengubah fikiran mkn byk. Hahaha..



Selamat pengantin baru utk Umi dan husbandnya, semoga kalian bahagia hingga ke akhir hayat. Saya perasan Umi ni muka dia mcm Nana, wife kepada Sein. Mula perasan sejak tgk Sehati Berdansa. Ya...mmg muka Umi sama mcm Nana, cuma sorg bertudung, sorang lagi tak.





No comments: