Monday, January 18, 2010

avatar


After 2012, Avatar is another great film for the year of 2009. This film is directed by James Cameron, the same director for Titanic. Tayangan tinggal tak banyak, saya baru terhegeh-hegeh gi tgk. Kihkihkih.

Mula-mula saya tak minat sgt dan tak terpikir nak tgk citer ni, tapi member kata best, saya pun pegi la menontonnya sabtu lepas. Ternyata mmg puas hati. Kira hampir 10 tahun James Cameron bertapa tak hasilkan apa2 filem, berbaloi la dia buat filem ni. Gabungan manusia dgn 3D.

Sama mcm Titanic, Avatar memaparkan sifat manusia yg tamak dan mementingkan diri sendiri. Dan sebenarnya James Cameron memaparkan sifat sebenar orang Amerika...hehehe.

7 comments:

mrs.ecam said...

uish aku nk g tngk asyik la full jek..nyampah...nih ngah pk2 bile ms sesuai nk tngk adnan semp-it lak...ade laie ke tayangan die ek...org ckp besh...ko dh g tngk ke cik liza???

mrs.ecam said...

halamak skali slh nme daaaa...ampun cik julie...ngeh3

j.u.l.i.e said...

rozie: ko ni msti baca blog aku tp pale pikir liza...kwang3x...berangan ajek...wat keje, kang bos ko nmpk bru tauuu...citer adnan sempit lom tgk,nmpk cam besh...nti la ada masa..

liza aziz said...

kuikuikui...apedaaa pn ecam ni
julie...kita pn suka tgk cite ni.tp rs nya lg best kalau tgk 3D!!
memula nak tgk dlm 3D tau ms kat JB hr tu..tp kat CS xde plak.
tp suka lahh dlm hutan dgn glow in d dark lg tu kan...huhu

j.u.l.i.e said...

liza: yup..mula2 nk tgk 3D gak tp tiket xde,so tgk 2D jela..ahaks! a'ah mmg cantik masa dlm hutan ngn pokok yg glow2,colorful..rasa cam nk pegi je situ..huhu,mesti best snap gmba..hahaha

aina said...

hehe bestkan cite ni...aku nengok yg 3D...hehe masa ade benda pe ntah terpelanting, bersungguh aku mengelak....haha mcm real jek...saiko...ape2 pon mmg beshhhh...

j.u.l.i.e said...

joy: tiket abes la,kalo x mmg nak tgk 3D..tp bleh je nk tgk lg...hikhikhik..