Friday, March 26, 2010

alice di alam khayalan

pic from internet

Yesterday, precisely at 5.30pm, I've been out of office to go to Sunway Pyramid. I've booked 4 tickets to watch Alice in Wonderland. Phiewww...akhirnya dapat juga menonton movie ni. Hajat di hati nak tgk 3D, tapi utk 3D hanya ada pukul 1pm. Makanya...tgk yg biasa saja sudah.

Komen:
Cerita ni seronok tapi pengembaraan Alice mcm tak mencabar sgt. Tengok kartun dia lagi best kot.


Sekian.



4 comments:

parzelli said...

so... kesimpulannyer citer nie x best la ek julie..

j.u.l.i.e said...

parzelli: bkn x best...tp kalo tgk tu mcm x puas,rasa mcm kurg mencabar ke alice punya pengembaraan tu...

blurr33 said...

ye ke tak best?? aku baru ingat nak tengok sebab johnny depp berlakon.. orang kata dia ada iras-iras muka aku.. kahkahkah..

j.u.l.i.e said...

kam: ye la...muka ko saling x tumpah mcm johnny depp..apa kata ko je yg belakon...

citer tu bkn x best, tp x puas tengok..