Friday, March 12, 2010

i kissed KIA

2 tahun saya memandu di kl. Saya tak pernah langgar or tercium kete orang. Tapi tadi saya dah tercium satu kete kat kampung baru. Saya reverse, konfiden tahap badak sumbu sampai tak dengar bunyi reverse sensor menandakan kete saya tu dah dekat sgt ngn kete yg bakal saya cium tu.

Saya sempat tekan brek emergency!

Bumper kete saya tercium sket tayar kete tu. Tayar jer....nasib baik. Cina kat situ dah pandang2, jeling2. Saya buat bodo jela.

Kepada tuan kete tu, sorry. Aku langgar tayar kete ko sket je...tayar kete ko takde pape pun, tapi bumper kete aku yg calar sket.

Biasa la, bawak kete kalau takde calar tak rock!


Hehe...


2 comments:

blurr33 said...

aku tau nape ko tak nampak keta tu..
ko tak pakai contact mata rimau ko..
kan?kan?kan?

j.u.l.i.e said...

kam: ya betulllll....x syak lagi..pndainya...anak sapa ni...