Monday, March 15, 2010

wonderful sunday

Akhirnya, kami berjumpa juga setelah byk kali postpone. Bertempat di Sunway Pyramid, kami berpesta. Ahad yg indah. Saya gumbiraaaa. Saya malas nk buat karangan hari ni, jadi saya tepekkan gambar utk di renung dalam2.

from left : julie, in, joy & ujie
2 isteri orang, 2 orang bujang

menunggu joy tak sampai2...

julie & ujie

julie & in

julie & in lagi..

in, ujie, julie
masa ni joy belom sampai..

ini lah joy aka miss gucci..

lunch di tony roma's

starter, mkn roti ni pun dah kenyang senahh...

starter lagi...kenyang juga...ni baru starter..

menu utama...lupa namanya apa..

spagetti..
saya pencinta sejati spagetti


selesai makan, next agenda is....karaoke

anggap la gmba ni mcm satu seni..

julie & joy

joy, julie, ujie...
ujie termenung kepoyoan


4 of us in the mirror..
ni pon kategori gmba seni gak kan...hahaha


in the small room, dark but noisy..

konon2 mcm nyanyi...tp suara in je yg kuat..

muka in mcm terperanjat...hahaha

masa karaoke pon makan lagi...
seronok membina badan


i'm a princess...hehehe...
bersama dayang2..


ok, time to go home..
isteri org punya time limit sgt limited
smpai kul 6 je you...

babai darling2 semua..


Kata ujie:
" Perkahwinan merupakan satu percaturan. Tahun pertama hingga tahun kelima merupakan satu ujian. Dalam tempoh itulah we'll know the true color of our partner. Dalam tempoh itu jugalah kita tahu baik buruk pasangan kita, marah dia mcm mana, apa yg dia suka, apa yg dia tak suka. Dan kita kena belajar bersabar dan mengalah. Kesimpulan, waktu bercinta dan waktu selepas kahwin is totally different"


Saya suka nasihat itu.




4 comments:

Anonymous said...

akhirnya berjaya jugak jumpe walopon berkali2 tak jadi....yg penting hepi..

ala drebar a.k.a hubby aku bagi limit sbb malas nak tunggu....nak drive sendiri aku tak tau jalan...hukhukhuk

Nanie Harris said...

bulatnya In...hehe

Julie Shahril said...

joy: takpe...pasni aku rasa mcm nk gather kt umah sab plak...nk suruh dia masak...hmmm...nyummm

Julie Shahril said...

haris: in senang hati+gembira....sbb tu dia makin 'comel'...