Monday, July 5, 2010

nawaitu


Maradona kata kalau argentina menang, dia menyimpan hasrat nak berlari dalam keadaan b*g*l. Stupid intention huh? Sebab tu argentina kalah. Moral of the story, jgn menyimpan niat yg pelik-pelik. Hehe.

Petikan dari Berita Harian:

"Saya melalui pengalaman seperti ini pada 1982 sebagai pemain. Ketika itu saya hanya seorang budak dan tidak mengetahui erti kepentingan sesuatu. Hari ini saya menjangkau usia 50 tahun, saya sudah matang dan ini adalah tamparan paling hebat dalam hidup saya. Ia seperti muka ini diterajang, saya tidak berdaya untuk berbuat apa-apa" katanya.






note: sejak bila aku pandai bercakap pasal bola? No, I am not talking about football, I am talking about intentions.

8 comments:

gismo82 said...

sbb semua org tak lalu nak tgk maradona bogel..muntah darah nanti..tu yg org doa supaya argentina kalah..he..he..he..

blurr33 said...

aku harapkan paraguay menang.. ;(
tapi mungkin sebab 'intention' aku, diorang kalah kot..
keh keh keh keh..

gismo82 said...

lah ni takleh harap2 beb...kena tanya En. Paul...

j.u.l.i.e said...

khairul: surat kabar laku amek gmba dia tgh naked tuuuu...huhu..

kam: lain kali ko kena vice versa..haha, niatkan disebaliknya dgn harapan pasukan idaman ko tu menang..ko phm x maksud aku en.blur?ke ko tgh blur...

Kehelan said...

Maradona takde tactical strategy... menyampah!!!!!!

Ju@Lucky^Mummy said...

seb baik la..

kalo x .. x sanggup nak nengok org tua.. b*g*l..

huhuhu

en_me said...

teringat lagu 'Dont Cry Argen(jantan)' nyanyian madonna ittewww.. uhuhu

j.u.l.i.e said...

kay: president argentina yg suruh maradona jadik coach...x leh nk kata apa..

ju: migrain orang kalo tgk dia lari camtuuu...huhu

en_me: mmg diaorg tgh ber cry-cry skg nih...0-4..malu besar tuh