Wednesday, October 27, 2010

pancaindera paling berharga


Ada gaya mata menggoda tak? hahahaha..

Effect pakai lens lama sangat. Aku tak pernah serik dari dulu, apasal ntah. Tengok mata sendiri kat cermin pun takut. Ini cuma mata merah dan berair. Belum lagi aku cerita pasal lens tu tiba-tiba beralih kat belakang mata, pastu lens tu bleh jatuh sendiri kat lantai sebab kering sangat. Aku kutip lens atas lantai, pegi basuh dan pakai balik. Boleh gitu?

Bila dah jadi macam ni, kena pakai cermin mata. Akhirnya cermin mata juga lah penyelamat kan...

Aku rasa semua orang yang pakai lens mesti ada kisah masing-masing. Tak caya tanya kak su...hehehe, eh apasal aku petik nama kak su ni...


5 comments:

cinta said...

dari kerana mata...
yang mempunyai kuasa..
ohh..
aku tergoda terkaciwa..
kih3..

mrs.ecam said...

eiii takotnyer...klu g kinik kompem dpt mc nih....arghhhhh katakn tidak pd lens...bek ko pki spek jek julie....come jek aku tngk...heeeee

bain said...

perghh.. igau.. tidak.. takot.. sembunyi.. ju-ong dah mai..

Kehelan said...

aku dan contact lens...

pernah jatuh atas riba, dan aku tak bawak solution ke ofis, dan jugak spek tak bawak... kereta aku terpaksa bermalam kat ofis dan org antar aku balik...

j.u.l.i.e said...

siti: haha...bahaya tuh..dari mata turun ke hati..

rozi: aku rasa kalo pkai spek nmpk cam klako..haha..

bain: yahahaha...jgn main2 ni ju-ong dh kembali, dahagakan darahhhh!!! julie-ju ong...mcm ngam jek..

kay: adoi..lg dasat tu,ko tau kay aku pon x bwk solution, dan ko tau aku bsuh dgn apa? dgn air paip!!!TERPAKSA!