Monday, January 10, 2011

6 hari 5 malam

My friends and I will fly to Miri tomorrow. Stay 1 hari di sana, then fly to Mulu pulak. Dah tak sabar nak bersnap-snap dengan kamera dan berposing-posing. Semua barang dah pack, tinggal sikit je la, akan buat final packing malam ini, huhu. Bilik dah macam kapal karam dah...

Semoga perjalanan ini selamat pergi dan pulang, semoga kami semua dapat menikmati alam ciptaan Allah di sana.

9 comments:

irfanvsirhas said...

ala....nak ikut korang bole x.....huhuhuhu...tinggal sorang nih....

bain said...

have an exciting, enjoyable & adventurous jungle trip.. jgn maen blasah jer masuk hutan tue...baca bismillah, al-fatihah, 3kul & al-kursi b4 stat mengembara dlm hutan..

j.u.l.i.e said...

kak su: jgn nangis tggal sorg2, kalo masyudi buli call kitaorg.!!

bain: amin...amin,thks 4 good advise.insyaAllah,kena beringat lah kan msuk hutan ni,bkn tmpt kita.Oh ya nti tlg tgk2 kan kak su yer...dia nangis nti tggl sorg..hehe

Kehelan said...

jumpa nnt malam!

j.u.l.i.e said...

kay: yup!

whooz said...

jumpa korang!

gismo82 said...

Selamat Jalan...jgn lupa mkn lalapan kat Miri.. blk kl jgn lupa bawa srg burung dari Mulu untuk aku..

en_me said...

ehehe abg gismo tringat masa kita gi gua niahh kannns..

j.u.l.i.e said...

kerul: lalapan sedappppp!!!!!

en_me: gua niah? mesti best kan