Wednesday, January 5, 2011

jln TAR

Tengahari tadi saya, fad dan kak sue gatal-gatal kaki pergi ronda-ronda dan cuci mata ke Jalan TAR. Tujuan utamanya hanya nak beli telekung untuk travel dan tudung. Yang hairannya, jalan TAR sangat lengang! Kitaorang boleh jalan-jalan dengan selambanya tanpa perlu bergesel bahu atau berlaga punggung dengan sesiapa. Haha. Heaven gila!! Macam tak percaya je kan jalan TAR selengang itu. Kena serang garuda kah?

lihat la jalan yang lengang ini...

nak golek-golek atas jalan pun boleh...

nak guling-guling sambil joget-joget pun boleh...


Kitaorang buat conclusion sendiri...ohhh...mungkin ramai mak-mak dan bapak-bapak dah perabeh duit untuk anak-anak sekolah, almaklum lah baru naik sekolah kan....dah tak ada benda nak shopping agaknya. Hehe....

Kalau lah hari-hari jalan TAR macam ni alangkah nikmatnya.....



(pics from kak sue)


7 comments:

irfanvsirhas said...

ai suke.....cm ni hari2 bole pegi....

j.u.l.i.e said...

x lama lg kembali ke asal ler...sesak nafas!

gismo82 said...

tgh hari semua org duk umah je... he..he..he..

j.u.l.i.e said...

kerul: selalu tu gi tengahri sesak bangat!!

joyahsport said...

nak ikotttttt.....

Kehelan said...

korang cuti ke arini?

j.u.l.i.e said...

joyah: jom la kalo x maluuu

kay:keje, pegi jln TAR hari rabu...hari ni pegi lagi...hehe