Saturday, March 26, 2011

lorong haji taib

I was here today. Seumur hidup, ini lah kali pertama aku ke sini. Sesak. Panas. Rimas. Demi seorang kawan, aku menemani dia. Aku nampak ladyboy. Tahu tak apa itu ladyboy? Cari lah sendiri.

Otak aku automatik terfikir satu persoalan aneh. Tapi aku takut persoalan aku ni menjadi isu hangat pulak. Tak apa lah, aku simpan dulu soalan aku ni. Lain kali aku tanya.

Melalui google, nama lorong haji taib ini berasal dari seorang yg bernama Haji Mohamed Taib bin Haji Abdul Samad, berasal dari Indonesia. Aku simpati pada nama 'Haji Taib' ini kerana tempat ini tidak seindah namanya.


4 comments:

irfanvsirhas said...

julie.....ko wat per kat sana....balik2...hehehehehe...

bain said...

julie.. deme gi carik apa kat sinun tue?? jalan haji taib, takpe.. jgn deme gi lorong haji taib pulaks..

j.u.l.i.e said...

kak su: cari barang baikk...hehe

bain: watpe gi lorong tuh...aku x berselera lah.aku normal hokeyyy.. cari yg 'sejati' je.. :)

Anonymous said...

dia tinggal kan nama...tp yg berlaku sekarang mungkin ...apa yg telah dia lakukan dulu.....