Wednesday, June 15, 2011

pupus - dewa

Aku tak mengerti apa yang kurasa
Rindu yang tak pernah begitu hebatnya
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu
Meski kau takkan pernah tahu

Telah kupersembahkan hidupku untukmu
Telah kurelakan hatiku padamu
Namun kau masih bisu diam seribu bahasa
Dan hati kecilku bicara ...

Baru kusadari
Cintaku bertepuk sebelah tangan
Kau buat remuk sluruh hatiku

Semoga waktu akan mengilhami sisi hatimu yang beku
Semoga akan ada keajaiban hingga akhirnya kaupun mau
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu
Mungkin kau takkan pernah tau

Baru kusadari
Cintaku bertepuk sebelah tangan
Kau buat remuk sluruh hatiku


Lagu ni takde kena mengena pun dengan hidup saya, tapi sebab dah terdengar kat radio pagi tadi, tetiba teringat rupanya dah lama tak dengar lagu ni, pastu sibuk cari lirik. Pastu aku duk pikir kenapa dia bagi tajuk lagu ni pupus sedangkan dalam lirik lagu ni sepatah perkataan pupus pun takde.......simbolik tu...


2 comments:

Kehelan said...

lagu nih aku pun suka bangeeettt

j.u.l.i.e said...

kay: aku pon suka