Monday, December 26, 2011

karangkraf

Seminggu selepas kawen, saya dan husband pergi ke Karangkraf, seksyen 15 Shah Alam. Tujuannya nak beli buku. Katanya beli buku direct di Karangkraf boleh dapat diskaun. Saya excited la kan sebab dengar perkataan diskaun. Walaupun saya dah jarang-jarang membaca sekarang ni tapi tak salah kalau nak beli buku.

ok tepek gambar tuan tanah dulu...

Rambang mata tengok novel, semua rasa nak beli. Tapi mata saya tiba-tiba tertumpu pada satu novel ni, tajuk dia macam menarik...'Akhirnya Aku Kahwin'....hoyehhh. Saya terus capai, baca sinopsis dulu, bila rasa sinopsis pun menarik, apa lagi terus pegang tak lepas-lepas lah.

Pastu beli novel ni jugak...saja beli sebab nak baca novel yg dikatakan terlaris di pasaran ni, sampai keluar filem gitu..

Dan novel ni...

Novel ni husband saya belikan beberapa hari sebelum kawen, yang saya jadikan props masa kawen tu kan...

Saya belikan dia t-shirt mancing ni...kalau dah gila memancing kan...

Hasil tangkapan di Karangkraf...hehehe

Ada 5 buah novel yg belum dibaca, 4 daripadanya belum buka plastik pembalut lagi.....persoalannya...bila saya dapat habis baca kesemuanya? hehehe...akan ku usaha sedaya upaya...

No comments: