Saturday, December 24, 2011

Langkawi - day 4

Hari ke-4 adalah hari terakhir di Langkawi. Saya bangun pagi dengan muka sembab, mungkin sebab kepenatan dan tak cukup rehat. Pagi ini kami akan tengok LIMA sebelum balik KL petang nanti.

Kami lepak di luar pagar airport Langkawi beramai-ramai, dah macam picnic pulak siap bentang tikar dan makan sandwich. Suasana dah panas, kat Langkawi ni memang panas sentiasa.

Kepala saya dah mula sakit, mungkin sebab cuaca panas dan keadaan saya yg memang penat sebab tak cukup rehat. Kepala dah pusing-pusing, last-last saya lepak dalam kereta Aida, daripada lepak terus tertidur. Jadinya saya hanya menyaksikan dan dengar bunyi deruman enjin kapal terbang dari dalam kereta saja. Memang tak larat langsung nak lepak kat tengah panas terik tu. Lepak dalam kereta, bukak aircond dan tidur. Indah.

Husband saya yang snap semua gambar sebab dia yg tengok semua show tu sampai habis. Rasa rugi jugak sebab hanya lepak dalam kereta tapi apakan daya memang tak ada tenaga dah, ditambah lagi kepala yg sakit teramat sangat.

3 hari sebelum ni dah tengok diaorang buat latihan dah kira ok la kan...Kiddy kata latihan dengan show sebenar lebih kurang sama je, so nak sedapkan hati terpaksa lah cakap...ala...sama je show dengan latihan yg saya tengok sebelum ni cuma hari show ni lebih meriah sikit. Tu aje...hehe.

LIMA show was awesome, terpesona juga dengan kemampuan orang kita yang mampu bawak kapal terbang tunggang terbalik tu....ngeri you..

Yg baju merah tu Udin, si tuan punya kereta waja yg kami pinjam tu...

hebat kan pilot yg bawak kapal terbang tunggang terbalik ni....tak pening ke kepala diaorang?

Ini kapal terbang tentera milik Amerika Syarikat. Nampak macam debab kan...tapi boleh buat show ok...tak memerlukan landasan yg panjang untuk terbang.....canggih kan...

haa...ni la pesawat yg terbang tunggang terbalik tu...

saya suka gambar ni....awannya sangat biru. Perfect!

ni kapal terbang debab tadi...

Bila show dah abes, semua orang beredar balik. Saya dan Kiddy terus pegi Kuah untuk beli tiket. Alhamdulillah....kami dapat tiket feri pukul 4.

Maka berakhir lah siri bulan madu kami di Langkawi. Berjuta-juta terima kasih kepada Kiddy, Aida dan Udin...banyak betul jasa korang semua. Saya doakan mereka dimurahkan rezeki dan perniagaan akan semakin maju. Amin....

Bulan madu yg tak dirancang, tapi ditanggung oleh kawan....sangat lah indah.


2 comments:

pilotHans said...

nice..rasenye tahun 2013 br dpt pi LIMA kot..mmg lame daa berkenenan nk pi sane..

Julie Shahril said...

pilotHans: LIMA is nice, kalo nk lagi nice...pegi waktu hujung2 show tu,kita bleh msuk dlm kapal terbang..