Monday, April 16, 2012

merenung masa depan

Kalau lah  saya boleh membaca apa yang ada dalam fikiran budak-budak ni...

Diaorang ni walaupun kadang-kadang degil, tapi mereka suci. Takde dosa.

Yang baju putih tu Kek Wai (entah betul ke tak ejaan nama budak ni). Dia bukan anak buah kami tapi Ma bela dia dari kecik, dah macam keluarga jugak lah. Berketurunan orang Asli, tapi anak angkat orang Cina, pastu orang Melayu tolong jaga. Memang 1 Malaysia betul.

Yang baju kuning tengah-tengah tu Ezral.

Yang baju hijau tu Marissa, adik kepada yang baju kuning. Bercakap dah macam orang tua, padahal baru tadika.

Bestkan jadi budak-budak.

Tak payah pikir masalah.

2 comments:

CiKPuaNLawA said...

kiut yee....nice pic...

j.u.l.i.e said...

puanlawa: hehehe....macehh