Friday, April 27, 2012

makanan untuk mak budak

Ada orang makan Subway hari-hari boleh kurus. Tapi larat ke nak telan Subway hari-hari?

Sebenarnya masa ni saya kenyang. Kenyang ok. Tapi boleh pulak saya habiskan segedabak roti Subway ni dengan senyuman. Abaikan jari jemari asing tu.

Hormon berubah, nafsu makan pun berubah. Eceh....nak salahkan hormon pulak.

Pastu balik rumah saya masak ni, nampak je warna merah menyala tapi tak pedas pun. Ayam masak asam pedas. Kata makcik belah husband saya, hanya orang Johor yang suka masak ayam masak asam pedas. Yeke? ntah la, aku ni masak ikut suka hati.

6 comments:

CiKPuaNLawA said...

sib bek kuku berseh...hehehe...

dah lama tak makan asam pedas...

masak pon tak sape nak makan kot...

joyahsport said...

xpnah mkn asam pdas ayam pon..nnti ngidam tompang rase sket boley??nge..

bain said...

Leh Teman komen dak?? semua entri dah cam utk kaum2 ibu ajer... :)

j.u.l.i.e said...

puanlawa: blk kg msak la..

joyah: ko kt mesia dh ke? meh aku msakkan ko ayam msak asam pdas..

bain: biasa la...aktiviti berubah,story pon berubah la...

♥ ROS ♥ said...

ade kawan ros ari tu prgnt hanya boleh mkn subway.. bila lahir ya allah anak dia mmg kulit superb.. doc semua bhagian mai tgk anak dia.. heboh satu hospital.. tapi ros xsggup.. mahal gilos.. :P

j.u.l.i.e said...

ros: Ooo...yeke..kalo mcm tu kena slalu mkn subway la ni...hahaha...mkn yg sub of the day, murah sket, hari2 bleh mkn..