Friday, June 29, 2012

beger mek di


Pagi-pagi tadi ada orang belanja beger Mek Di. Arigato yer En. Me kerana membelanjakan beger Mek Di ni untuk saya dan PuanLawa. Oleh kerana aku dah melantak roti telur kat kedai mamak tadi, maka aku KIV dulu beger ni sampai pukul 10am. Kebetulan tadi aku duk sibuk pindah tempat, tenaga pun dah abes banyak la kunun....so beger ni la yang me'nopup'kan semula tenaga aku yang hilang akibat mengangkat pc yang berat itu.

Ok sekarang tempat duduk aku dah privacy sikit. Kalau aku nak menggaru ke nak belek-belek jerawat ke, nak amek gambar sendiri guna henpon pon dah tak malu sangat. 

Hikhikhik.

3 comments:

CiKPuaNLawA said...

hehehe... selak kain ke ..org tak nampak dah....

j.u.l.i.e said...

puanlawa: skg dh bole garu peha yer..dlu nk garu betis pon kena pikir 14x...muahahahaha

MKD Parit Kecil said...

Tahukah anda Minyak Kelapa Dara mengandungi 1001 khasiat dan pembuatannya bebas dari bahan kimia? Layari http://khasiatminyakkelapadara.blogspot.com