Thursday, July 5, 2012

dari tingkap rumah

Malam nisfu syaaban. Aku amek kamera letak kat tingkap bilik. Alas dengan kotak tisu+jam. Haha. Tripod dalam kereta. Kotak tisu+jam jadi tripod aku.

Aku rasa malam ni tenang dan cantik.

Aku klik klik butang kamera. Banyak yang hampeh. Yang ni je aku rasa menjadi. Bole la kann...

 View dari tingkap bilik tidurku. Sunyi je. Tapi tak lama lepas tu......hehehe....

 Haa...tu dia...fireworks dah berdendum dentam. Hari-hari aku tengok dan dengar dari rumah.

Percikan bunga api yang cantik walaupun terlindung dengan bangunan tu. Aku bukan pakar amek gambar, aku main klik klik aje.

11 comments:

tasekM said...

cantek...

CiKPuaNLawA said...

cantek ape.... aku suke...

♥ ROS ♥ said...

indahnya :) mesti kamera mahal nih :P

hajiMete said...

canggih la tu kamera leh zoomm.. ehhhee

hajiMete said...

nasik tambah sbb x sempat nk ajor depan pc ko (atau x pandai nk ajor harhar2): How to Make an Animated GIF from a Video in Photoshop CS5

http://www.wikihow.com/Make-an-Animated-GIF-from-a-Video-in-Photoshop-CS5

mrs.ecam said...

waaaaaaaaaaa...bestnyer...dpt nengok bunge api life dr tngkap umh jek??? lawo gambo tu...jeles...heeeeeee

mrs.ecam said...

eja life camtu ke??? hahahha maapkan sye...typo...

j.u.l.i.e said...

tasek: terima kasih...tp tetap x leh lawan kamera awak ituuu... :D

puanlawa: u jugak yg ajor i kannn..

ros: xde maknanya kamera mahal...kamera kecik aje..bkn dslr..hehe

hajemete: haa...btol2..leh zoom tu maknanya kategori canggih dah tu..
try buat animasi tu...bole tu bole...tp knp pulok x bleh save? adehhh...

rozi: live bkn life...hehehe...
ko x dtg tgk bunga api ke...meh ler sini bersama somi mu...

hajiMete said...

untuk save, sila follow step no. 7 & 8 yee.. gudluck

gerbera said...

Apesal ada bunga api tetiap malam?

j.u.l.i.e said...

boboi: semggu ni ada floria festival kt putrajaya...belah mlm ada bot berhias n bunga api...semggu je, selama semggu la aku tgk bunga api dri umah...