Monday, August 6, 2012

umur naik lagi

No cake, no candle, no present. If somebody ask me, what I want for my birthday? I will answer, I want happiness and blissfulness.

Sebahagian daripada lirik lagu Sleeq dan Najwa Latif:
Meski dia bisa beriku apa sahaja
Tapi itu semua tidak boleh beri bahagia (bahagia)
Itu bukan segalanya...

I totally agree with this lyric! Kebahagiaan tak boleh dicari di KLCC atau pun kat Jalan TAR okeh.

Bila dah besar-besar dewasa ni, aku dah tak kesah pasal tiup lilin atau hadiah, tapi kalau ada apa salahnya :) *kidding*

Err....tapi kan....
Aku teringin nak ice cream cake BASKIN ROBBINS!
Uwargghhhh....tekak dinosaur betul aku nih...

Aku bersyukur kerana masih dipanjangkan usia hingga disaat ini, dan kali ini aku menyambut hari lahir bertiga! Walaupun 'dia' belum keluar dari dalam perut, tapi aku anggap aku sambut bersama 'dia' jugak. 'Dia' bakal menjadi sebahagian daripada keluarga aku nanti.

Time flies so fast.

Walaupun usia bertambah, tapi ia tidak menghalang untuk aku buat apa yang aku suka, ye tak? kerana aku masih berpegang pada kata-kata 'usia hanya lah sekadar nombor'. Buat la apa yang kita suka selagi ianya tidak melanggar peraturan dunia dan hukum Islam.





5 comments:

liza aziz said...

julie, sama lah kita. nak ice cream BnR jugakkkkkkkk.. hahahaa

SuzieLAWAti said...

hepi bday 2 uuuuu....

hadiah awak tahun ni adalah seorang baby yang chomelll....

Julie Shahril said...

liza: hehe..kena dptkan jugak, esok katanya pakcik robbins nk bg eskrim free...

umi kiut: puhh..puhhh...masin la mulut, moga2 mmg cumelllll....

Kay said...

sama la... aku nak makan kek aiskrim B&R gak... dh tgk harga, RM 11 satu slice... tunggu pas posa... ni penangan tgk gmbo kat FB org la ni

Julie Shahril said...

kay: rm11 1 slice? hehehe...buat rasa ok la, aku nk bli sebijik kang xde sapa nk mkn plk..