Thursday, September 13, 2012

lanun steak lagi

 Sirloin steak at Lanun Steak.....again...
daging batang pinang yang lembut di kunyah, sedap ditelan..
di tambah dengan sos lada hitam yang memikat selera..
dan sos putih yg diberi nama sos lanun....
harga? macam nak nanges...
2 orang makan cuma rm26...
murah dan super sedap...

 Lanun Steak @ Uptown Damansara

balik dari Damansara, singgah Dataran Putra@Putrajaya....tengok orang tengah bersantai, ada yang main roller blade, budak-budak kecik main basikal....dan ada yang bentang tikar sambil makan ala-ala berkelah....seronoknya...

sungguh aku tak reti amek gambar malam-malam nih....tapi aku cuba-cuba la amek gambar air pancut berkaler-kaler tu...





3 comments:

mrs.ecam said...

eh mlm td de cite tajuk daging batang pinang...klako gile...again...besnyer duk putrajaya....huhuhuhuuhuhu

j.u.l.i.e said...

rozi: duk ptrajaya best, tp xde hiburan ye,kdai mkn (mamak) pun bukak smpai kul 12 mlm jek, lps tu sunyi sepi..kalo yg x biasa sunyi2 tu mmg bosan la, tp aku suka sbb rasa aman, x bising, tenteram nk tdo mlm..kalo rasa nk havoc2 sket kena gi bangi or area terdekat...

en_me said...

putrajaya nyaman kanns.. ehhheee