Monday, September 24, 2012

matahari pagi

view from Level 21, Menara Tokio Marine

Pagi tadi aku terpesona dengan pemandangan sunrise di MEX highway. Sunrise yang berwarna oren. Lepas tu nampak Banjaran Titiwangsa yang dilitupi dengan awan putih yang cantik. 

Pagi ini cuaca di KL perfect, aku cakap dalam hati. Kalau lah aku boleh stopkan kereta kat tepi jalan dan snap beberapa keping gambar, memang best.

Bila sampai ofis aku nampak ada saki baki sunrise di sebalik bangunan sebelah, tapi kamera aku tak canggih sangat, so ini je lah yang termampu aku snap.

Hati terubat sikit tengok pemandangan cantik pagi ini selepas panas membara dengan panahan flash kamera AES petang semalam.

Kihkihkih.





2 comments:

CiKPuaNLawA said...

sabo yer kak kiahh....

j.u.l.i.e said...

puanlawa: sdg bersabar nih...ni yg rasa nk mkn byk..