Friday, January 18, 2013

Contest#1

Updated!



Ada orang ajak aku ber 'contest'. Tajuk contest : "Siapa paling banyak turun berat badan".

Aku setuju. Siapa kalah belanja makan. Hahaha. Tak nak la belanja makan...macam ni, sapa kalah belanja baju...ok tak? Dah penat-penat buang lemak, nak belanja makan tambah lemak buat apa...

Contest bermula bulan Februari nanti, so bulan ni boleh melantak puas-puas. Heheee...

Syarat-syarat contest:

1. Wajib ambil makan tengahari tapi tak wajib ambil sarapan ( tapi suka hati aku la nak tuko ambil sarapan tapi tak amek lunch...boleh gitu?)
2. Di haramkan makan malam.

Sapa langgar peraturan tanggung risiko sendiri.

Baik lah!








11 comments:

CiKPuaNLawA said...

hahahaaaaa.......

makan2...

oke set... ai nak kebaya nyonya...ahhaaa...

Kay said...

jangan betangguh! mulakan skrg!

j.u.l.i.e said...

puanlawa: hamboi...konfiden u...ok..i nak baju kurung pahang jek..

j.u.l.i.e said...

Kay: bulan ni byk mkn...pastu akhir bln ada acara mkn beramai2 utk departmnt mekanikal...trpaksa la mulakn contest bln dpn....ngeh3..

doakan aku yer..bkn utk menang tp utk kurus...heheheheee....

CiKPuaNLawA said...

x kira ape pon syarat...

ai nak saiz M... ahhaaa...

j.u.l.i.e said...

puanlawa: hmmm....i nak saiz S....hehehehe

Wak Gelas™ said...

gudluck la korang yee.., jgn soh wak banjer sudahh..,alalalaa

gadisBunga™ said...

sengit...sengit... :D

CiKPuaNLawA said...

gb mai le join...

[PCL] said...

CPL ajak pcl join sini..., n dah start kena suh bini jgn masak sedap2 eh..

*tp kebaya je ke hadiahnya..:P

j.u.l.i.e said...

PCL: nama pcl ngn cpl tu lbh kurg je yer....meh ler join,kalo menang dpt kebaya bole bagi bini...hehehe