Friday, January 18, 2013

kura-kura dalam perahu, dah tau dah ada kura-kura


Bukan nak melucah...hehehehe....tapi kura-kura ni tengah comolot....gatal!

Jauh kura-kura ni merangkak...datang dari Kawah Gunung Ijen. Sampai jugak ke Malaysia walaupun terkedek-kedek merangkak secara haram...ngeh3. Kalau nak ikutkan tak boleh masuk Malaysia, tapi entah macam mana boleh terlepas....dia nyorok dalam bagasi.

Terima kasih la kepada yg memberi, ada T-shirt juga tapi lupa pulak nak snap gambar t-shirt tu.

Bila la aku nak sampai ke Jogja tu kan...

In sha Allah......suatu hari nanti...








4 comments:

CiKPuaNLawA said...

kura2 tu memang gatal klu pengang yee...

kenapa kura2 tu tak buat buku merah..eh hijau....

j.u.l.i.e said...

puanlawa: dia xde duit nk buat buku ijau...msuk cara snyap2 aje...

Kay said...

eh, sama kura-kura kita!

j.u.l.i.e said...

kay: kura-kura ko pon nyorok dlm bagasi kan....