Monday, February 4, 2013

Project#1 - Zhareef's foot print.

Ini idea papa dia.

Zhareef dah 4 bulan. Aku mengabadikan tapak kakinya di atas kertas lukisan. Masa aku sapu kaki dia dengan Buncho, dia diam je. Tak mengarok, tak menangis, tapi kaki dia geli-geli.
Aku nak buat kat tapak tangan dia jugak, tapi susah sebab tangan dia tak duduk diam. Tunggu dia besar sikit baru boleh buat.

Aku nak frame kan. Simpan buat kenangan.

 
Bila dah tua nanti (kalau panjang umur), pasti aku senyum sorang-sorang tengok cop tapak kaki ni.






2 comments: