Monday, March 18, 2013

perangai orang kita yang tak pernah berubah walaupun zaman dah berubah

Panjang tajuk entry aku.

Hari yang mencabar kewarasan fikiran. Sepanjang aku hidup dah lebih 30 tahun ni... (masih muda lagi okey), ini pertama kali aku menghadapi situasi macam ni. Nak cakap lebih-lebih pun tak boleh, sebab aku rasa benda ni kecik je pon.

Aku adalah orang yang tak suka nak besarkan benda yang kecik. Kalau lah aku tahu nak jadi macam ni, aku tak ingin nak buat. Tapi benda dah lepas, layan kan je. 

Cuma aku nak cakap sikit jek....sikit jek tak banyak...

"Wahai orang-orang kampung sekelian, jangan lah engkau suka menghasut, mengadu dumba, menyocok-nyocok orang dari belakang, menuduh, memfitnah, kelak engkau yang akan menerima balasan"


Sumpah, aku serik!


1 comment:

CiKPuaNLawA said...

kenapa ni kiahhh..?!!

sabo eyhhh...!!!