Monday, March 18, 2013

tak dapat masuk imam muda

 "Saya nak daftar calon program imam muda tahun 2032...boleh tak?"

 "Apa? saya tak layak? kenapa plak saya tak layak? saya encem, cuma blom pandai baca alip ba ta..."

 "Tok mak....tolong la, macam mana ni...saya nak masuk imam muda.."

 "Ni yang rasa nak meraung ni...pendaftaran saya di tolak"

 "Uwarghhh...uwarghhh...saya nak masuk imam muda....uwarghhhhh..."

 "Penat ar nanges...abes energy i...nak topup energy kejap la...kita caj bateri dulu, nanti i sambung nanges"

 "Oleh kerana i tak dapat masuk imam muda, tokmak pujuk i naik kete 'Preve'...tokmak yang kata benda ni kete 'Preve', kaler pink la tapi....hilang macho i....tapi takpe lah, i layan je...pink pun pink lah..."

"Dah penat drive 'Preve', i baring-baring nyonyot jari...alamak...terkejut i mama snap gambar tiba-tiba jek...teruk la mama i nih...dah la i tengah bogel. Nampak tu badan i merah-merah, tu mama i punya keje, dia geletek i sungguh-sungguh"



Sekian sudah kisah saya tak dapat masuk program imam muda.


2 comments:

gerbera said...

Hoi la peha. Geget sedap ni

CiKPuaNLawA said...

mana nak layak...
seksi bebeno...

atas songkok.. bawah bukak....!!

ahhaaaa... bila nak photoshut dhn umi nehhh...?!!