Monday, May 27, 2013

bila takde koje

Pada suatu hari budak debab ni tido. Aku suka tengok gelagat dia tido sebab macam-macam style. Yang pasti dia tak akan tido statik, wajib bergolek. Aku pun amek la kamera, saja takde keje....kihkihkih.

 tangan dia wajib macam tu, kaki wajib terkangkang, tuala wajib kat atas badan.

 meh kita zoom dekat sket..
alamak, lobang idong mu dik...
lobang idong tuuu...

 zoom dekat lagik..

 lobang idong mu menjadi igauan ku..

 yang sebenornya...
aku nak zoom bulu mata dia..
ini la motif nya...
takde keje nak zoom bulu mata..





6 comments:

tasekM said...

geget peha diaaaaaa...



.

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..

anak kedua saya masa umur 6-12 bulan dulu macam ni la...saya panggil peha drumstick! ataupun ala ala model tayar Michelin....best geget...;P

CiKPuaNLawA said...

pinjam nak buat pemberat masa senaman perot... hehhee

Dr Singa said...

lobang idong ikut siapa!!??

julieter said...

tasek: besorkan peha dia..

daddyziyyad: adik ipar sy siap comparekan anak sy dgn michelin tu...hihi..

cpl: amek la, jgn krem perot tu sudeh..

kaksinga: lobang idong ikut...er..bapaknye kot...kuikuikui

♥ ROS ♥ said...

Bambam nya paha dia... Aduhai...,
Cntik bulu mata dia... :)