Monday, May 27, 2013

contest comel

19 Sept 2012, aku di sini..

Hadoi...terbatuk-batuk aku menjawab soalan contest 2 orang kawan aku ni, CikPuanLawa dan Kakak Izat (Dr.Singa).

Bila tengok je gambar hologram tu terus aku terpikir...macam aku penah lihat ini kapal..

Tapi gambar yang aku snap tak secanggih gambar yang diaorang berdua snap, almaklum lah kamera aku tak canggih, tangan aku ala-ala parkinson masa tu. 

Aku gelak sorang-sorang.

Hahahahaha.

Apasal korang berdua bagi soalan senang sangat? Sambil makan kuih aku jawab.

Ketawa riak..!!

Gelak jahat..!!

Hehehe...


3 comments:

CiKPuaNLawA said...

nak kena disqualified ko nehhh.... hehehe...

tunggu keputusan hakim.... muktamad nnti...!!

Dr Singa said...

eh..
kita lupa lah nak tulis..
'sohabat terdekat di larang menyertai kontes ini!!'

julieter said...

cpl: xde dlm term & condition pun...so i bole join la...huhuuu..

kaksinga: terlambat sudeh...kita dh join dlu, so kita nak tuntut hadiahhhhhh!!!!!!