Thursday, June 27, 2013

gambar kegagalan#1


Ada orang kata, jangan delete gambar yang gagal, kerana dari situ kita belajar sesuatu. We learn from mistake/failure. Dan ada orang kata jugak, gambar yang gagal kalau di tenung ada jugak seninya.

Meh tengok gambar kegagalan aku ni. Apa yang aku terpikir...gambar ini seolah-olah aku berada di Marikh.

Kemerahan.



Hehe.


3 comments:

cinta said...

tang mana yg gagal?
(soalan org yg xtau ilmu2 menggambar ni. hee..)

Daddy Ziyyad said...

hahahaha...betul tu..dilihat dari perspektif lain..mmg macam kat marikh...:)

dan gunakan peluang yg ada..sementelah rumah sepelaung aja dari Floria...;)

CiKPuaNLawA said...

gagal ke..?!

blajo lagi...

gagal... belajo lagi...

eyh.. bukan ko ke yg cakap kat aku macam tu... heheheee...