Thursday, August 15, 2013

semangat yang hilang

I asked my mom:

"Mak, macam mana nak kurus?"

My mom said:

"Kau kena kuatkan semangat"

(T_T)


OK.


7 comments:

t.a.t.a said...

betul tu. yang penting niat, dan kuatkan semangat.

kita pun sama. cara nak kuruskan badan dah tau dah, tapi semangat xde la. huhu.

Dr Singa said...

semangat gi open house!

CiKPuaNLawA said...

nanti hari2 aku bawak kan ko bekal makan bekpes eyhh....

senin ko nak makan ape..?!.. aku masak kan,..... hahahahahaha

julie shahril said...

tata: cara nk kurus kurgkan mkn ngn exercise...tp dua2 tu susah bebenor nak buat..huhuu

kakizat: x gi mne2 open house pun badan dah mmg cenggini...hihi

cpl: rajin ke nak msak? mggu dpn bihun soto yer...,kalo terlebih rajin buat sandwich sket, mayo lebih...

kahkahkah

CiKPuaNLawA said...

ok bolehh... rempah soto mak siti ade.... setakat sandwich tu dalam tido boleh buat... hahahahaa

julie shahril said...

wahhh hebatnye...ok akan gua hebahkan berita gembira ini kpd smua kgkawan...

weih kgkawan...suzilawa nak msak soto mggu depannnnn...!!!!!

CiKPuaNLawA said...

oittt....
banyak cantek ..