Friday, December 20, 2013

sebaya tapi saiz tak sama


Throwback mode, masa Zhareef 5 bulan.



Bapak budak 2 orang ni adalah sepupu. Masa diaorang kecik-kecik dulu, diaorang buat majlis cukur jambul bersama-sama.

Bila dah besar panjang, dah kawen, giliran anak-anak mereka pula berkongsi majlis cukur jambul.

Manisnya....(so sweet...orang putih kata)



Zhareef dan Qalisha, mereka sebaya. Tapi...ehemmm...sapa lebih besar? heheee. Air muka diaorang ada iras-iras kan? tengok tang mata dengan hidung.




8 comments:

t.a.t.a said...

Esok besar kalau depa gaduh ke apa ke, kau tunjuk gambar ni kat depa. dibuatnya depa terjatuh chenta ke apa ke.

hahaha

Zhareef, pipi melayut sangat. tu yang tunduk bawah aje tu.

CiKPuaNLawA said...

masaelah nyer.. bapak2 dorang ni macam kembooo... jerrr..!!!?..

hehehehe....

cinta said...

setuju dgn kak su. hee..

Dr Singa said...

gambo bapak-bapak dia orang ni masa kecik tak ada?

Seri Selaseh said...

agak dah... yg sorang mesti gegel. Sbb selalunye gegel kecik sket dpd boboi

Time Traveller said...

kata ada darah pertalian.. memang la ada sama nyer tapi saiz berbeza.. huhuhu..biasa laki pmpn kan :D

PakcikLie PCL said...

salam singgah...alah comelnya dak 2 org ni, geram plak sy tgk. sejarah berulag lah ni yer..

Daddy Ziyyad said...

sekarang saiz mereka sama tak? ke masih berbeza? hihihi...

mahal gambar ni...tunjuk pada mereka bila dah besar nanti