Monday, January 6, 2014

back to work

Dah tahun 2014 rupanya. Hihi. 

Aku baru balik dari cuti yang panjang. Dah lama aku nak cuti panjang macam ni. Ianya seumpama terapi untuk aku. Terapi minda, walaupun takde lah tenang sangat tapi boleh la.

Tahun 2014 ni aku takde azam. Aku dah malas nak memasang azam yang tinggi macam tahun-tahun sudah, sebabnya takde satu azam pun yang aku tunaikan. Kadang-kadang aku rasa macam hipokrit pun ada, menipu diri sendiri pun yer jugak. Kahkahkah.

Jadi tahun ni biar lah azam tu tersimpan dalam hati saja. Tak payah nak tulis berjela-jela kat sini atau nak bercerita panjang lebar kat orang. Kang kalau tak terlaksana sendiri malu. Hehe.

Mood sekarang nak tidur je. Almaklum lah baru balik dari bercuti kan, penat pun belum habis. Nak taip entry ni pun berat rasa jari, apatah lagi nak pilih-pilih gambar. Huhuuu.

Putrajaya--->Sabah--->Putrajaya--->Cameron Highland--->Kampung (Endau)--->Putrajaya.

Itulah destinasi percutian aku.

Penat!

Nanti aku bercerita, tu pun kalau ada orang nak baca. Ngeh3.

Tolong doakan aku jadi rajin. Muahahaaa.

5 comments:

t.a.t.a said...

Julie, terapi minda. Ni dah balik ni ada terasa tak kesan terapi minda tu?

Daddy Ziyyad said...

gambor gi sabah tepek la....:)

Ajamahiyaa said...

xsaba nak tggu entri pcutian sabah nih...kite pon nk gi mac nanti..semangt da booking thn lepas....nk gi dgn makecik...
dulu da penah sampai KK...tp xde lg tempat lembu2 n umah terbalik tuh...hihihihi;p

julie shahril said...

tata: ada...sampai rasa taknak balik!

dziyyad: in sha Allah..akan menyusul gmbor dan ceritanya.

aja: makecik ada bgtau nk gi sabah bln 3 ngn aja, bln 6 ke bila ntah nk gi ghuangzhou (btol ke idok ejaan nih) pulak...in sha Allah...akan menyusul ceritanya.

cinta said...

patut ler lama x nmpak.. nnti sila tempek gmbar bdk bambam brcuti pls. hee..