Thursday, June 4, 2015

hati kotor



Gambar ni aku dapat dari kawan di fb. Dia ni buat bisnes jual tudung di Giant Batu Cave. Staf dia jumpa 'something' dekat booth dia.

Korang rasa apa?

Bongok kan, main ilmu-ilmu hitam pulak.

Tolong lah faham konsep rezeki yang Allah bagi. Nak rezeki lebih, kena usaha lebih, disamping tu berdoa juga, bukan letak benda karut marut ni dalam kedai orang.

Rezeki ada dimana-mana. Berniagalah dengan tenang yer. Persaingan dalam perniagaan itu perkara biasa, tapi rezeki tu tetap ada.

Aku rimas betul dengan orang sekeliling yang suka guna ilmu hitam, terutamanya dalam perniagaan.

Bersihkan sikit hati tu.




3 comments:

idzwa kamaruddin said...

ee teruk nyer..

SuzieLAWAti said...

Ya Allah...

kenapa... ?!..

busuk sangat hati nya...

HanNis SaNia said...

ada lagi manusia zaman skg yang main ilmu hitam ni? masih di zaman jahiliah walaupun pendedahan agama dah byk skg.