Sunday, May 17, 2009

Photo edited

Saya suka meng'edit' gambar, tambah frame, letak pulkadot, adjust color, letak itu, letak ini...hilang tension. Saya bukan photografer profesional, hanya amatur saja. Tapi pada masa lapang saya suka edit gambar kerana saya suka gambar itu kelihatan cantik dan sedap mata memandang. Hari ahad yang bosan dan panas ini, saya hanya terperap dirumah tanpa sebarang rancangan untuk keluar kemana-mana. Jadi, saya cari semula gambar-gambar yang menarik untuk di edit dan saya compilekan ia supaya menjimatkan space. Saya gunakan gambar percutian saya ke Kelantan&Terengganu (2008) dan Penang (2009).

*Pearl Island - Penang*
Actually my vacation in Penang is pretty boring bcoz I was there during chinese new year, so suasananya agak lengang dan sunyi sehinggakan saya rasa seperti berada di dunia yg lain. Tapi saya suka pemandangannya, indah,kagum,cantik,menarik...


*My friends and I at Bukit Bendera and Padang Kota Lama*

*At the top of Bukit Bendera*

*Saya dan adik saya yang debab, Herry*
This pictures was taken during my holiday with family last year. We were visited Pantai Cahaya Bulan and Taman Tamadun Islam.


*Saya lupa apa nama air terjun yg saya pergi nih, but it's very nice place for us to rilex and forget about our office works*

Orait...I will take more photos with the nicest view on my next vacation. Where? Belum ada perancangan lagi.

No comments: