Friday, July 3, 2009

Tag from K.ILA

Pagi2 lagi saya dah tulis blog, terbukti saya takde keje nak buat. So apa kata saya buat tag dari K.Ila. Thanks K.Ila, pertama kali orang tag saya. Tag pasal kunci. Ok, kita layannnn.

Cara-caranya ialah:

1) Ambil gambar keychain yang ada pada kunci kereta/motor/van/lori atau apa-apa sahaja kenderaan (kunci rumah/office tak aci ok).



2) Buat ulasan lanjut tentang keychain korang.

Semua benda yg org bagi adalah berharga, tak kira la ianya murah atau mahal. Keychain saya ni macam budak2, pemberian daripada Kak Rad, my office mate yang pegi brcuti ke Cameron Highland. Keychain terung..kehkeh. Saya tak ingat bila dia bagi, kalau tak silap last year. Tapi saya rasa keychain ni comel.

3) Nyatakan juga jika ada memori atau kenangan indah pada keychain tersebut.

Takde sebarang memori pun, cuma pemberian dari Kak Rad...hehehe.

4) Tag kawan2 pula

Ermm...ok, saya nak TAG:

Harris
SuFie


Harris & Sufie, kalo korang rajin/ada masa buat la...kalo tak nak buat pun takpe...Aiman tak kisahhhh...

3 comments:

Nanie Harris said...

wah! kena lg..hehe...insya Allah...klu ada kesempatan sy buat..

~SuFiE~ said...

alahaiii...cmner nk wat nih..dah laa br nk berjinak2 ngn blog...hehhehee,...

Julie Shahril said...

sonang ajo...
aku dah ajar tdi..
hehe..