Wednesday, August 19, 2009

Nailis' Place

Saya rasa dalam masa seminggu berat badan saya dah naik 2 kilo. Minggu lepas masa demam rasanya badan saya susut sikit, maklum lah org sakit tak lalu nak makan. Bila sihat sikit, mula la melantak macam apa. Ohh..nevermind, dah nak puasa kan, so nanti bleh kontrol selera.

Talking about makan, I would like to thank you to Kak Ila kerana kesudiannya membelanja saya dan housemate makan semalam. We went to Naili's Place in Taipan, USJ. Kebetulan K. Ila datang USJ nak beli barang untuk menyambut birthday anak dia, so kami makan lah bersama-sama. Tersangat lah kenyang bagai apa pun tak tau lah nak cakap. Balik rumah mata pun dah kuyu2 dan bantal bagai dah memanggil-manggil utk tido. Ok...layan la a few pics yang sempat saya snap semalam.

Err...lupa lak nak cakap, sebenarnya niat saya semalam nak makan mee goreng mamak je, maklum la tu je menu paling murah, tapi bila dengar K.Ila nak belanja, serta merta saya tukar menu dari mee mamak kepada Black Pepper Chicken Chop. Jahat kan aku...hehehe...jgn marah K.Ila..

Air ini namanya 'Sunset'
(Lemon+Soda+Orange = Sunset)


Ubi rebus pun ada...tersangat la sedap especially sambalnya..
1 pinggan RM5


Tomyam campur
medium size...lupa harganya bape

This is my plate..
Black Pepper Chicken Chop


K. Ila punya favorite menu..
Lamb Chop

Fad punya menu..
Black Pepper Steak


Yat's plate..
Tomyam Noodle


Kami bersila sebab tempat lain just for 4 persons..
we are 5..


Kali ni bukan stakat kenyang mcm dugong..
mcm mak gajah kot..

terima kasih Pn. Norhalilah..


3 comments:

Ella said...

sekali sekala mkan best sikit apa salahnya....
rezeki uols..

tp itu ubi rebus mmg best ah.
harus ulang makan lagi lenkali..hahah

Julie Shahril said...

yer..pasni dh tau kt mane nk carik ubi rebus kalo mengidam..
nyum2x..

വരവൂരാൻ said...

Nice Dishes