Friday, October 30, 2009

baca novel


Mesej yg wajib saya terima setiap hari terutamanya waktu malam. From my youngest brother. Si gemok itu sejak pandai bermesej, asik lah tanya saya dah makan ke, masak apa, buat apa. Dan tak abes2 memesan kalo balik jgn lupa bawak makanan. Dasar kuat makan. Tahun depan dah masuk darjah 6, tapi belum bersunat..wakakaka. Bertuahnya dia baru darjah 5 dah pakai handphone. Budak skrg..lebih advance dari yg sepatutnya.

Entry yg lepas saya ada mention beli 5 bijik novel. Saya dah berjaya baca abes 1 novel, Gigolo. Novel kedua, Sempadan Tanpa Seri. Not bad, sedap ceritanya. Bertambah sedap sebab dlm novel tu ada perkataan Endau, Mersing & Kota Tinggi...wakakakaka. Mcm tak caya, agaknya si penulis tu org Mersing kot. Dia tau selok belok Mersing. Maka dgn bangganya saya mengisytiharkan novel itu sedap. Tak tipu.

Ada ayat2 yg agak tersentuh dlm novel tu. Nanti saya tulis dlm entry akan dtg. Lagi separuh nak abes, mungkin mlm ni atau esok khatam la. Kuikuikui...


No comments: