Monday, January 11, 2010

KRMMC bowling

I was born not as a great bowling player. But I love bowling. This is only sport that I can involve compared to the other sport yg mana saya dikategorikan kaki dan tangan bangku. Tapi untuk bowling tak terlalu 'bangku' sangat la. Walaupun byk kali cuci longkang, but this is a great experience to myself to improve skill and have fun with buddies.

KRMMC has organized bowling tournament last saturday. This is the first activity in the year of 2010. CYUC will follow with various interesting activities throughout the year. Tunggu. I enjoyed the games walaupun ada rasa sakit kepala masa tu.

Clockwise: En.Azni, Khairul, Bai,me and En.Azni's wife, Kak Azi.

I am not sure how many groups participating in this games, but it's not more than 30 groups. And this picture above taken by amy, my group - MMCOG 7. Sebenarnya saya lupa nama group sendiri, rasanya betul la MMCOG 7 kot.

In the first round of the game, I scored 80 pin drop. Teruk kan. For the second round, ada improvement sket, dapat la 96 or 98 ( terlupa plak), tapi lagi sket nak jejak 100. Punya la susah nak jejak 100 pin, sampai sakit2 kaki aku. Tapi apa kena mengena kaki dgn main bowling..muahaha. And game terakhir tu lagi teruk, malu nak cakap berapa pin yg berjaya saya jatuhkan...kuikuikui. 65 pin....rasa nak pitam dah. Dalam group saya tu, saya la yg paling teruk sekali main. Sorry geng, saya dah spoilkan markah keseluruhan utk kumpulan ni. Jangan serik main dgn saya okey!

Last but not least, a thousand thanks to En.Azni kerana dia bermurah hati belanja kami semua main bowling hari tu. Syukur...moga2 bertambah murah lah rezeki En. Azni lepas ni. Amin.

2 comments:

mrs.ecam said...

fuiyooo men boling ek...kui3
xpe2 nnti bln 8 dngo2 de tonemen tuk opis kt jek...x campo ngan berhad...so bleh trening dr skang ek...insyaallah bleh pcah rekod la...heeeeeeeee

p/s : skt2 tngn n kaki aku men bolig nih...

Julie Shahril said...

training beb..smpai pecah kuku..hahaha..aku mcm dh tersuka main boling cuma x reti sgt, lgpun lama x main, pasni tmpt boling tu akan jadik tmpt lepak aku la..,aku berazam nk main boling smpai boleh bli bola sndirik...kuikukkui...tggi kan cita2 aku..berangan je lebih nih.